I.v.m. verhuizing & verbouwing is het helaas niet mogelijk te bestellen.

Veel gestelde vragen

Kan ik een bezorg- ophaaldatum kiezen?

Ja, je kunt in je winkelmandje een gewenste bezorg- ophaaldatum en tijdstip selecteren. Ik zal contact met je opnemen om het gewenste moment te bevestigen.

Hoe ver van tevoren moet ik bestellen?

Bestellingen moeten minimaal twee dagen van tevoren gedaan worden wil ik ze kunnen leveren. Wil je iets voor morgen hebben? Neem telefonisch contact met mij op om dit te bespreken.

 

Zijn de producten vega?

Bij alle producten staan de ingrediënten. Ben je vega of vegan, neem dan eerst contact op voor je een bestelling plaatst.

 

Hoe zit het met duurzaamheid?

Vintage & Pastries wil een duurzaam bedrijf zijn. Onze producten zoals jam en clotted cream worden in recyclebare originele weckpotten bezorgd en deze kun je ook weer inleveren voor €1,- per potje. 

Producten worden in 100% bio-afbreekbare verpakkingen geleverd. 
Lees HIER meer over duurzaamheid bij Vintage & Pastries.

 

Wordt er rekening gehouden met allergieën?

Bij alle producten staan de ingrediënten. Niet bij alle producten is het mogelijk om rekening te houden met allergieën of dieetwensen. Neem eerst contact op voor je een bestelling plaatst.

 

Worden de producten zelf gemaakt?

Ja, alle producten worden door mijzelf gemaakt met alleen maar verse ingrediënten. 

 

Ik woon verder dan 30 km van Hilversum. Kan ik alsnog bestellen?

Neem contact met mij op om te kijken of dit mogelijk is.
Bekijk hier de voorwaarden voor Bezorgen en Ophalen.

 

Wat als ik iets kapot heb gemaakt van de Vintage Aankleding?

In de Algemene Voorwaarden kun je terugvinden welke kosten in rekening gebracht kunnen worden bij schade. Samen kijken we naar de opgedane schade en eventuele kosten.
Lees hier de algemene voorwaarden.

 

Kan ik betalen met IDEAL?

Ja, het is mogelijk om te betalen met IDEAL.  

Kan ik een High Tea Box bestellen op werkdagen?

Voor nu bezorg ik alleen op woensdag, zaterdag en zondag. Op alle andere werkdagen kan ik wel in de avond bezorgen maar niet overdag. Stuur een mail om jouw gewenste leverdatum te bespreken.

Hoe zit het met corona?

Bestellen is nog steeds mogelijk. Bij bezorging lever ik tot aan de deur en blijf ik op 1.5 meter afstand. Bij ophalen leg ik de bestelling voor je klaar zodat je het zelf kunt aannemen. Liever vooraf betalen i.p.v. contant bij levering.

Waar kan ik een review schrijven?

Ga naar het product dat je besteld hebt. Op de productpagina kun je onderaan een beoordeling achterlaten. Je kunt ook een review achterlaten op Google.

Hoe kan ik weckpotjes inleveren?

Lege weckpotjes kun je bij de levering van je volgende bestelling aan mij meegeven. Je ontvangt dan van mij per e-mail een kortingscode voor je volgende bestelling. Per ingeleverde weckpot ontvang je €1,- korting.

Top